1.14.2012

lördagsgodis









jag har hjälpt till lite på slottstallet ett par dagar, 
då fina vännen marie for iväg på inredningsmässa. 
där är allt hjärtligt, lantligt, sinnligt och härligt.






nu. en sen frukost i tystnad. 
kardemumma café au lait & croissant. 
lina håller mig sällskap från väggen där stora trycket hänger, 
~ & hon blickar mot mig med ett ansikte större än mitt eget.
det är ganska maffigt. 
nu väntar en boudoir fotografering.
lördagsgodis alltså. 


hoppas Ni får en riktigt fin lördag !








8 kommentarer:

  1. Ahhhh, den där bilden på Lina, jag nästan ryser så fin är den :). Härlig lördag på dig!
    Häls. Mini

    SvaraRadera
  2. Linabilden är underbar, vill också ha :) Och croissant, för mig är det lyx, finns ingenstans i min närhet att få tag i en tidig morgon. Det var en lyx varje morgon i Paris :D

    Kramar
    Katarina i Norr

    SvaraRadera
  3. Fina fina Hannah! Du har en liten blog award att hämta inne hos mig ;) Din blogg är helt enkelt underbar på alla sätt och vis!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  4. Åh, en sådan bild skulle jag gärna hängt upp på min vägg också. Du är fantastiskt duktig.

    Och croissant, mums, jag blir så vansinnigt sugen.
    Som alltid är det fantastiskt att kika in till dig och vila ögonen på vackra foton och tankvärda texter. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  5. Tack <3 för att Du inspirerar

    http://www.louisealexandersson.se/2012/01/utmarkelse/

    SvaraRadera
  6. Bilderna är väldigt konstnärlig. Drop av min:) www.justhomeandjoy.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Kan inte du lägga ut några tips på hur du får till stämningen på dina kort? Skulle vara så uppskattat

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...