11.11.2011

beauty or the beast








vart tvungen {-på det där härligaste av sätt} att titta in igen.
dels för att dela med mig av några fler av bilderna från i måndags,
- & dels för att tacka 
för Era fina ord i dag.
jag blir så jäkla glad när Ni 
lämnar avtryck efter Er.
tack ! 



i kväll blir det ingen spets för min del. 
som sagt, - det blir mer stickat än spets nuförtiden. 
det blir däremot en fortsättning på i gårkväll och därmed
projekt extravagant diadem inför helgens fotografering.
i kväll utökas team papa även med mama, - & seb 
och så får vi väl se om vi lyckas. det är bäst det. 
hela det där julprojektet som jag har gett mig in på
hänger liksom på det. 

men känn ingen press, teamet. inte alls. 



just det. 

jag ville önska Er en riktigt vacker helg också ! 
var rädda om Er, - & njut.. 


{’two’ i lightbox / darkroom & med mer lättläst favoritcitat}



.. och till lina, 
- den här kommentaren från flickr’
är ju snarare till Dig;



were you to rob someone,
it likely wouldn't even register.

"- did you see that beautiful woman come into the bank?"

"- of course."

"- hey, has anyone seen the bags of money?"


"- what?!?"







© hannah lemholt







3 kommentarer:

  1. Och den kommentaren är så klockren och rättvisande av både fotograf och modell. Vilket team ni två är!
    Och så vill jag önska dig en trevlig helg med stor framgång med fotograferande och med en önskan om att det som känns i kroppen ska stanna där och inte bryta ut.
    Ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  2. kom på mig själv att jag nog aldrig lämnat ett "avtryck" här.. trots att jag kikar in så fort du uppdaterar .. och trots att jag sitter och "ååhh:ar" och "naaww:ar" och suckar och lägger huvudet så där på sne, ler för mig själv och bara njuter.. varje gång jag är här.
    Så idag säger jag hej, och tack för din blogg och dina bilder och din .. viktigaste av allt.. KÄNSLA!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Det var klockrent :) Såå fina bilder. Och vem hade lagt märke till några saknade pengar om hon hade rånat banken?

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...