10.25.2011

projekt & intighet


ett möte om litet men stort projekt, 
~ & ett besök i ganska tom men precis på-rätt-sätt rå 
lokal senare och jag känner mig både full av idéer 
och inspirerad till bredden, ~ & samtidigt alldeles.. blank. 

jag tror att en massa saker måste landa i sinnet först; 
alla dessa projekt och idéer och tankar och viljor 
jag har just nu, behöver ta form. 
för här sitter jag med lätt huvudvärk 
och vill mest bara somna en 
stund framför brasan. 

och även intighet
kan ju ha guldkant. 





2 kommentarer:

  1. Tack för tipset med kardemumma i kaffet. Det smakar ju ljuvligt.
    Och ljuvliga är dina bilder med.

    SvaraRadera
  2. Åh visst är det precis så! Kom idag hem från ett möte där jag kunde få möjligheten att fylla ett helt tomt ark med mina idéer & vad det bubblade! Och när jag går därifrån, mattheten. Utzoomningen. Men ändå, värmen i maggropen.

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...